28.05.2010

You’re not broken anymore. I’m leaving you and your happiness.

             Ti-am promis. Te-aş iubi în sus, fӑrӑ speranţe false de iertare. Te-aş iubi geometric, ca pe un cerc perfect şi rupt de realitatea stridenta. Cu tot cu infinitatea de puncte nebune. Te-aş iubi focalizat, în jurul unui neon vag şi stricat ce pare desprins din filmele de groazӑ. Te-aş iubi terorizat şi plin de esenţe negative. Te-aş iubi total, obiectiv, absolut. Te-aş iubi bolnav, ca un condamnat ce mai are de trӑit doar cât timp moare încet de tine. Greu, frustrat, într-un jurnal al rӑspunsului, acolo, adânc în mintea mea pasatӑ între ochii tӑi. Te-aş iubi ca un diavol de viaţӑ, Te-aş iubi aşa cum eşti tu noaptea şi cum ai vrea sӑ fii în timpul zilei. Te-aş iubi roşu şi totuşi gol de mov. Te iubesc pe Soare, dar nu pe Luna oblicӑ. Te voi iubi mereu, indiferent de gravitaţie, de timp şi de lipsa ta, dar nu constant. Nu te voi iubi niciodatӑ în orizont, doar cu al meu cap la ghilotinӑ. Te voi adora doar cu parfumul tӑu de marţi, niciodatӑ cu cel de vineri. Te iubesc doar expiratӑ pentru alţii şi inspiratӑ pentru mine. Te voi iubi doar cu sulf şi îngropatӑ în argint. Mӑ voi arunca în tine doar dacӑ rӑmai goalӑ şi fixӑ. Te iubesc doar pe tine, clişeic şi învechit. Te iubesc doar când te pot avea fӑrӑ margini de draperii. Nu te iubesc când nu-mi arӑţi, doar când îmi explici. Te iubesc frumoasӑ, intr-un pahar plin de gheaţӑ şi sigilat cu speranţe trecute de vârsta a treia. Te voi iubi doar pânӑ la 21 de ani. Te voi iubi dupӑ 10 ani, când ochii tӑi nu vor mai fi inseraţi în cele patru dimensiuni ale sufletului meu. Te voi iubi dupӑ moarte mai mult decât în viaţӑ. Te iubesc înconjuratӑ de Gard. Te iubesc când eşti vulgarӑ cu inima mea. Te iubesc când nu mӑ iubeşti tu. Nu te iubesc dacӑ tu nu mӑ iubeşti. NU te iubesc, sunt cuvinte mici, umane, limitate şi rostite prost. Te, doar când eşti tranchilizatӑ cu imaginea mea. Nete la milisecundӑ. Te, obiectiv, odata cu întregul univers. Nete când îmi înveninezi carnea, celulӑ cu celulӑ. Te, ieri şi mâine, dar nu azi…

2 comentarii: