30.05.2010

Prezent vs Prezent

      Trecut: Ego-ul meu stӑ ca un paznic de diavol, un lup ce se întinde dupӑ pradӑ, aşteptând sӑ te lipseascӑ de oraşul infect. Dar îl ţin în lesӑ. Acum, privind, poate ar fi trebuit sӑ îl las sӑ distrugӑ inconsecvenţa ta, precum şi deciziile luate de alţii. Dar l-am ţinut…speram doar cӑ…nu vei semna condamnarea mea cu lacrimile tale şi cu pixul acela blestemat.
     Prezent: Au trecut momentele în care îmi apӑreai în vis clar, cu detalii exorbitante, ieri erai doar o pajişte fӑrӑ pӑmânt, plinӑ de tutun ce îmi îneca plӑmânii. Mâine, vei fi Pӑmântul în stadiu primordial… Acum, inconştientul meu te renegӑ, te distruge cu ura şi forţa unui uragan. Nu te mai vrea, te-ar dezatomiza în raze gamma şi dacӑ ar putea, ar trece pe la fiecare celulӑ ca sӑ o spânzure de cetatea ta cuceritӑ degeaba !... Au trecut momentele când pluteai pe melodiile ce mi le trimiteai, lin, pe fiecare acord de chitarӑ, pe fiecare sunet de pian şi vioarӑ. Şi am urmӑrit trenul ӑsta pânӑ a deraiat înapoi în gara de pleonasm. Au trecut nopţile când îţi scriam poezii tragice de dragoste cu degetul pe geamurile aburite ale magazinelor de fructe stricate. Cred cӑ era în februarie, sau început de martie… Acel februarie în care puteam sӑ jur cӑ îţi auzeam vocea în aerul de gheaţӑ ce trecea prin nӑrile mele. Şi respiram, din ce în ce mai repede, mai gros, mai primitiv , doar ca sӑ îţi mai aud râsul înfundat în oceanul de departe…
     Poimâine vine vara, dar am orbit de mult, ştii, de când m-am holbat la soare toatӑ iarna, şi mӑ rugai sӑ ma uit la tine, ca sӑ orbesc mai repede, poate, poate reuşeam sӑ îţi ratez sufletul. Cât îţi doreai asta… Cum poţi sӑ spui cӑ eşti urâtӑ în braţele mele, când oglinda noastrӑ te refractӑ doar. Apropo de ţinut în braţe. Te ţineam, ca pe un cadavru , sperând cӑ o sӑ sufli, macar un banal “Te iubesc”. Dar tӑceai, şi plӑmânii tӑi nu amplificau efectul de zarӑr ars. Efectul de rece, cӑci ţi-am ţinut cald corpul alb şi gol atâta timp în patul ӑla ştirb şi de aramӑ. Acum m-am întors cu spatele, dar nu mai sper, nu suntem într-un basm. Şi am rӑmas şi fӑrӑ braţe, acum e prea târziu.
     Mi-ai spus cӑ trebuie sӑ purtam rӑzboi. Ai uitat sӑ menţionezi cӑ fortӑreaţa ta e pӑzitӑ de opusul meu, care întotdeauna mӑ va reduce la zero. Şi am câştigat, cu tot cu rӑni, cu sӑgeata asta lansatӑ de prostul ӑla de Cupidon, care apropo, va plӑti scump.
     Acum, buzele tale miros a strӑin, şi aratӑ sӑrutate de Lunӑ. Galbene şi bolave de cancer, tot mӑ atrag, dar nu au acelaşi gust de cafea amarӑ. Mi-e sete de ziua de mâine, cӑci trecutul a murit, iar nimicul nu poate fi umplut de spaţiu.
     Şi am mai aflat cӑ într-o luptӑ dintre D şi T, totdeauna va câştiga D, pentru cӑ omoarӑ invers, ipocrit şi încuiat… Ai plecat…acum refulez sticla de şampanie amorfӑ şi inodorӑ…
     Trezire la 6, masa, cursuri, “Sӑ trӑiţi”…

47 de comentarii:

  1. am auzit despre tine ca ai sunat-o de 70 de ori pe una intr-o noapte si ca joci tenic cu ochelari. si Cupidon are borcanele. si nu stiu de ce esti tragic de dezamagit sau dezamagit de tragic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nu vad bine seara, trebuie sa joc "tenic" cu ochelari. Si ai interpretat total gresit postul meu :D

    RăspundețiȘtergere
  3. E facut ca sa inteleaga doar o singura persoana, si Mama Omida. Trecutul e prezent si prezentul e viitor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si nu stiu de unde stii de faza cu 70, dar se pare ca am scurgeri de informatii pe undeva :))

    RăspundețiȘtergere
  5. noooooooooooooooo, si io care credeam ca e ceva interesant, schizo, enigmatic, borderline...

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt un om simplu, lasa-mi viata in pace ! Joc tenis cu ochelari si parasesc fete pe la manastiri :D

    RăspundețiȘtergere
  7. asa sa iti ajute. sa o aduni de printr-o manastire.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am adunat-o, acuma o scad. Mi s-o facut mila de ea, asa ca i-am dat un leutz sa o consolez.

    RăspundețiȘtergere
  9. si de ce o scazi, are vreo legatura cu "… Ai plecat…acum refulez sticla de şampanie amorfӑ şi inodorӑ… " ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Desi a terminat mate-info, ar fi culmea sa o impart, nu crezi ?!

    RăspundețiȘtergere
  11. eu am inteles ca umanistele beau mai bine. sau beau putin, dar bine pt anumite lucruri.

    RăspundețiȘtergere
  12. Umanistele, la cata matematica o facut, in loc adune sticlele de vin/bere sau paharele de vodka/rachiu etc, le inmultesc :). Mai sunt si exceptii care beau pana le tremura genunchii ( adica nu mult ), dar vorbesc in general.
    Daca n-ar fi asa scumpa bautura asta... :P

    RăspundețiȘtergere
  13. da, tu stii mai bine, am inteles ca ai avut o relatie cu una care stie inmulti nu numai sticle, daca intelegi aluzia mea fina.

    RăspundețiȘtergere
  14. Loviturile sub centura sunt un semn de cedare. Asadar, draga mea, nu ma lua cu decizii proaste. Am inteles si eu ca acum esti cu unul care te cam cucereste, asa, cu nesimtire. Sa nu mai spun despre Inviere, ca nu doar Domnul a inviat atunci :P

    RăspundețiȘtergere
  15. eu as zice ca doar Domnul a inviat atunci si foarte multe lucruri au murit, gen onoare, respect, 2-3 ziduri. sinceritatea sub forma de observatie nu e lovitura sub centura in nicio circumstanta.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ahile, Ahile, unde esti tu Ahile ? Eu nu cred in varianta aia, eu cred ca l-o scapat, era sa se inece saracu.
    2 ziduri SIGUR au murit, era cheia in spate daca intelegi aluzia mea chiar mai fina.

    RăspundețiȘtergere
  17. sutienele si tricourile n-au chei in spate. minciunile aparent albe si convinsul de mers acasa la 1 noaptea seamana mai mult cu niste cutite in spate. bine plasate.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ai dreq securisti, nu ? Despre ce minciuni albe vorbesti ?

    RăspundețiȘtergere
  19. cred ca ai nevoie de multe minciuni albe sa o convingi pe una de Inviere. daca povestea e asa cum am auzit-o eu.

    RăspundețiȘtergere
  20. Nicio minciuna, ai fost informata gresit. A vrut si a fost constienta. Probabil din cauza ca acum o roade "de ce"-ul faimos.

    RăspundețiȘtergere
  21. daca o femela isi pune intrebari, nu e in regula. are impresia ca o minti constant. sau ca "ratezi" unele chestii vitale de zis.

    RăspundețiȘtergere
  22. Isi pune intrebari ptr ca e o femela cu principii, care nu ar face asta niciodata, si totusi...de ce cu mine si mai ales, de ce i-a placut.

    RăspundețiȘtergere
  23. si banuiesc ca tu acum suferi de mandria masculului convingator, nu? sau nu suferi, te bucuri.

    RăspundețiȘtergere
  24. Sufar din placere, Solitary. Dar ea nu stie asta. De ce m-as bucura, cand era sa o parasesc pentru asta ?

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce definitie limitata: "barbat" sau "femeie"...

    RăspundețiȘtergere
  26. da, problemele noastre de sexe s-au nascut din cauza ca suntem doar barbati si femele pe planeta. si zoofili, dar aia nu se pun.

    RăspundețiȘtergere
  27. Si transexuali, nu ? Vrei sa spui ca trebuia sa o parasesc ?

    RăspundețiȘtergere
  28. nu stiu, nu mi-ai zis ce ai facut, ce merita, si ce cruci poarta.

    RăspundețiȘtergere
  29. Cum sa o parasesc cand e sursa mea de inspiratie ? Si daca tot am furat-o in primul post...

    RăspundețiȘtergere
  30. nici macar grecii sau romanii nu isi tineau muzele pe psot de iubite. erau obiecte inspirationale si atat. sa tii o femela langa tine pt ca e inspiratie e irelevant.

    RăspundețiȘtergere
  31. Cine a spus ca o tin pentru inspiratie ? As tine-o numa pentru aia, dar nu e cazul. Esti geloasa ca nu esti sursa de inspiratie a nimanui ?

    RăspundețiȘtergere
  32. nu e tocmai obiectivul meu in viata. nu ca as avea obiective, dar daca ar trebui sa imi formez, destinul Calliopiei ar fi ultimul.

    RăspundețiȘtergere
  33. Vorbe goale si pline de univers. Te minti cam mult, domnisoara Solitary. Renegi renegarea, inca din titlu. Esti o fiinta curioasa, pacat ca esti dorita.

    RăspundețiȘtergere
  34. nu sunt goale,d aca totusi au univers. si am status din Diogene. my cock id bigger than yours. nu sunt dorita de nimeni pe veci. si nu vreau asta.

    RăspundețiȘtergere
  35. Stiu ca nu vezi bine :)) Si nu vorbeam de titlul ala.

    RăspundețiȘtergere
  36. da, dar vad gropile, in principiu, chiar daca Viorel nu e de acord cu afirmatia mea.

    RăspundețiȘtergere
  37. P.S. You don't have a cock. Fac pariu pe ochelarii mei de tenis ! :P

    RăspundețiȘtergere
  38. nu ai cum sa dovedesti empiric. si poate ca o tin in sertar si o scot in caz de nevoie, nu fiziologica, ci de a rani pe cineva foarte tare.

    RăspundețiȘtergere
  39. Si eu vad gropile. Cu parapetii am o problema mare... Asta e cand te grabesti sa ajuni la jbla pentru una.

    RăspundețiȘtergere
  40. de ce te grabeai, se muta jbla? sau aia?

    RăspundețiȘtergere
  41. Doamnisoara Solitary. Nu ma faci in veci la d-astea. Ziduri si ziduri faramate.

    RăspundețiȘtergere
  42. am pus o simpla intrebare, din 2. nu inteleg.

    RăspundețiȘtergere