05.07.2010

Fabrica

Angajez fete cu defecte şi perfecte,
Ca Atlantida furatӑ de pereţi izolaţi şi mici.
Atenţii vagi asamblate în fabrica mea de vicii.

Poate fermentul se va termina şi voi depune plângeri
Pe liniile de asamblare a aripilor de îngeri
Ce vor cӑdea din cer spre purgatorii de oameni.

Poate vei începe sӑ lucrezi prost la fabricӑ,
Cu pene de mӑtase în loc de platinӑ,
Standarde joase, ca boala armei nebune.

Poate vei ajunge sӑ cumperi ziduri pe Soare,
În Timp ce creezi iubire pe linia de asamblare

Lucrând…la fabrica mea de vicii…

8 comentarii:

  1. ca şi cum ai fi descoperit un sac cu fete şi în locul ăla ai construit o fabrică,pe care o consideri un mugur păcălit să înflorească vicii.

    poate şi-ar fi dorit să nu fi fost păcălit de tine..

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu pacalesc. In contract, sunt scrise toate clauzele. Faptul ca are 2344 de pagini contractul, e altceva :).

    RăspundețiȘtergere
  3. da ma, e geniala. dar la cine te referi, ha?

    RăspundețiȘtergere
  4. de ce nu am? is o bucatica imposibila. hai zi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pentru ca iti plac securistii. Io nu vorbesc cu gagici de securisti.

    RăspundețiȘtergere
  6. de fapt, nu-mi plac. scriitori, poeti, luptatori, informaticieni, doftori, dar securisti nu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Atunci de ce esti cu unul ? Din cate am inteles eu, cam asa sta treaba.

    RăspundețiȘtergere