20.06.2010

Welcome, sacrifice, to Hell. You are now permitted to love.

04:07 AM. With the last breath of my soul, I’ll be blessing you…

Un fulger alb tremurӑ geamul, parcӑ e o retinӑ…
Al doilea fulger face sӑ disparӑ oamenii
Al treilea fulger mӑ ia cu el…

Ce timp ciudat şi relaxat,
Unde noi nu existӑm
Suntem punctele unui cerc
Ce limiteazӑ copaci iarna

Îmi caut un refugiu, o dimensiune.
“Inimӑ, unde eşti” ?
“Aici, dar nu-nţeleg de ce mӑ chemi.
Eu nu fac decât sӑ pompez sânge…”

Un drum larg de lacrimi se terminӑ
Se terminӑ cu un lagӑr de concentrare.
“Aici, înveţi sӑ iubeşti”, scrie la intrare
Intru…n-am nimic de aruncat

“Alinierea !” spune Diavolul
“Aici, veţi iubi. Tot ce n-aţi iubit în viaţӑ.
Aici, veţi adora, tot ce aţi omorât, în viaţӑ
Aici, veţi învӑţa sӑ iubiţi”

3323 se pare cӑ mӑ cheamӑ.
:Stai, de ce mi-ai scos inima !?”
“Eşti condamnat patru franjuri pentru întrebӑri !
Asta înseamnӑ fӑrӑ iubire. Nimeni nu rezistӑ, la patru franjuri !”

Am ajuns îngrijorat în celula mea
Şi am stat acolo patru franjuri
Fӑrӑ iubire, fӑrӑ tine, Persephona
A fost ideal…

Soldaţi ai iubirii. Prizonieri ai ei ?
Ce uniforme ciudate, camuflaj mozaical.
“Domnule Diavol ? Permiteţi sӑ raportez.
Eu ştiu sӑ iubesc. Nu ştiu ce înseamnӑ…”

Un fulger mӑ trezeşte din nou în duminicӑ…
Urc pe acoperişul casei…
Nu vreau sӑ fie doar un vis…

Gloomy Sunday…

http://www.youtube.com/watch?v=DtaDpEK31CM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu