02.06.2010

Permutӑri de varӑ


Eu, sunt închis în tine. Liber dupӑ apӑ
Timpul…eu sunt timpul meu gol de şampanie
Sufletul meu, e un vânt ce nu pluteşte decât
Ochii mei, vӑd numai fete egoiste
Eclipsa mea, e parţialӑ unui rӑzboi de imagini
Mâinile mele, ar vrea sӑ mai simtӑ luna noiembrie
Vag, aud reciproc cum e închisӑ calea spre Rai
Dans, doar vals, pe lucruri inutile şi contradictorii
Pietre, doar cele moi, care formeazӑ lacuri vulcanice
Libertate, în schimbul arsenicului de duminicӑ
Acuz, doar cerul, cӑ e prea albastru de nori
Lipsesc…pe aripile gigantice ale magneţilor
Trӑdez, doar când te-am cerut de soţie
Iubesc, doar în micronii de refuz…

8 comentarii:

  1. cred ca iubesti doar microfonia cedarii tale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iar tu ?! Ba' al draq, nu mai scap de tine :)). N-ai inteles ce am vrut sa spun, stiam eu de ce nu vreau sa fac blogu' asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt frustrat tot timpul, nu numai acum. Diverse motive. Sunt frustrat pentru ca nu ai inteles.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru ca observ ca stii cam multe despre mine.

    RăspundețiȘtergere
  5. eh, asta e, stiu, dar nu vreau sa te inteleg, asa cum nu vreau sa ma cunosti.

    RăspundețiȘtergere